Alla inlägg under maj 2013

Av Noah Helle - 19 maj 2013 19:57

Till frukost drack jag juice och åt macka med smör

Till lunch åt jag hemgjorda hamburgare med saft

Till middag åt jag potatis med korv och drack mjölk

Till kvällsfika åt jag flingor med juice

Av Noah Helle - 19 maj 2013 19:45

 

Jag valde att göra finfruskost jag serverade,

Kaffe, juice och oboy

gurka, tomat och paprika

smör, ost, salami och skinka

två sorters bröd och kokt ägg

alla tyckte det va jättegott


Av Noah Helle - 19 maj 2013 19:40

 

Jag gjorde enligt receptet för baguetter som jag tycker om.

 

Sen blanda jag ihop allt, det va kladdigt

 

Sen gjorde jag ihop dom till långa längder och smörjde in dom med äggula

 


Sen va dom klara. jag tyckte det va enkelt och dom smakade gott.





Ovido - Quiz & Flashcards