Alla inlägg under december 2012

Av Noah Helle - 3 december 2012 21:03

Vi åt ris med lax i citronsås. Till det hade vi sallad med feta ost och tomater. Mamma åt enl tallriksmodellen, inte jag. Jag äter inte grönsaker. Vi fick med saker från mejeriprodukter, fisk, grönsaker och spannmål. Jag kommer inte äta från alla delar under dagen. Jag äter inte frukt och grönt.Min familj äter frukt och grönt till maten. Bilden försöker mamma skicka från jobbet jag lyckas inte ladda upp.

Av Noah Helle - 3 december 2012 21:03

Vi åt ris med lax i citronsås. Till det hade vi sallad med feta ost och tomater. Mamma åt enl tallriksmodellen, inte jag. Jag äter inte grönsaker. Vi fick med saker från mejeriprodukter, fisk, grönsaker och spannmål. Jag kommer inte äta från alla delar under dagen. Jag äter inte frukt och grönt.Min familj äter frukt och grönt till maten. Bilden försöker mamma skicka från jobbet jag lyckas inte ladda upp.

Ovido - Quiz & Flashcards